Selamat datang ke blog pengurusan pembelajaran.
Blog ini dibina bagi memenuhi tugas yang telah diamanahkan
oleh pensyarah kami bagi subjek KPS3014. Subjek ini memerlukan kami sebagai
kumpulan untuk melaksanakan setiap tugasan agar setiap kajian dan hasilnya
lebih baik dan berkesan.
Subjek ini berkaitan dengan semua aspek yang diperlukan oleh
seorang guru untuk menjadi seorang guru yang terlatih dan berpendidikan serta
berpengetahuan tinggi.
Kerjasama antara ahli kumpulan yang terdiri seramai 8 orang
telah berjalan dengar lancar walaupun masing-masing mempelajari bidang yang
berbeza.
Tajuk: Pengurusan sumber di pusat sumber sekolah
Kursus KPS3014 ini bermatlamat untuk melengkapkan para
pelajar dengan pengetahuan terhadap perkembangan pendidikan negara. Pengetahuan
yang diperoleh menerusi pertemuan bersemuka dapat diperluaskan oleh para
pelajar menerusi pembacaan, perbincangan, perdebatan dan penerokaan. Kerja
kursus ini merupakan sebahagian dari proses pembelajaran para pelajar yang
bertujuan untuk meningkatkan keupayaan intelektual, pemikiran kritis dan
kreatif dan pembinaan sahsiah profesional sebagai guru yang berwibawa.
Nama ahli kumpulan:
Tan Khai Li
Ho Xiu Le
Lim Miin Jia
Liang Chen Chong
Yew Wei Min
Afiqul Akmal Bin Anuar
Ooi Sze Wei
Li Yawen (Aurora)
Berikut adalah link individu untuk setiap ahli kumpulan:
1.0 Pengenalan (Liang Chen Chong D20191089725)
2.0 Objektif (Liang Chen Chong D20191089725)
3.0 Soalan Kajian (Ooi Sze Wei D20191089706)
4.0 Metodologi Kajian (Ho Xiu Le D20191089692, Ooi Sze Wei D20191089706 & Li Yawen D20191090184 )
4.1 Reka Bentuk Kajian (Ho Xiu Le D20191089692)
4.2 Instrumen Kajian (Ho Xiu Le D20191089692)
4.3 Sampel Kajian (Ho Xiu Le D20191089692)
4.4 Cara Pengumpulan Data (Ho Xiu Le D20191089692)
Borang Soal Selidik (Ooi Sze Wei D20191089706 & Li Yawen D20191090184)
Borang Temu Bual (Ooi Sze Wei D20191089706 & Li Yawen D20191090184)
4.5 Cara Analisis Data (Ooi Sze Wei D20191089706)
5.0 Kajian Lepas (Lim Miin Jia D20191089690 )
6.0 Dapatan Kajian dan Perbincangan (Li Yawen D20191090184 & Ooi Sze Wei D20191089706)
6.1 Demografi Responden (Yew Wei Min D20191089703)
6.2 Jenis Bahan dan Perkakasan yang Digunakan Di Pusat Sumber (Tan Khai Li D20191089707)
6.3 Fungsi dan Peranan Pusat Sumber (Afiqul Akmal bin Anuar D20182085927)
6.4 Impak-Impak Pengurusan Pusat Sumber (Ho Xiu Le D20191089692)
7.0 Rumusan (Liang Chen Chong D20191089725)
8.0 Rujukan (Liang Chen Chong D20191089725)
Berikut adalah link individu untuk setiap ahli kumpulan:
1.0 Pengenalan (Liang Chen Chong D20191089725)
2.0 Objektif (Liang Chen Chong D20191089725)
3.0 Soalan Kajian (Ooi Sze Wei D20191089706)
4.0 Metodologi Kajian (Ho Xiu Le D20191089692, Ooi Sze Wei D20191089706 & Li Yawen D20191090184 )
4.1 Reka Bentuk Kajian (Ho Xiu Le D20191089692)
4.2 Instrumen Kajian (Ho Xiu Le D20191089692)
4.3 Sampel Kajian (Ho Xiu Le D20191089692)
4.4 Cara Pengumpulan Data (Ho Xiu Le D20191089692)
Borang Soal Selidik (Ooi Sze Wei D20191089706 & Li Yawen D20191090184)
Borang Temu Bual (Ooi Sze Wei D20191089706 & Li Yawen D20191090184)
4.5 Cara Analisis Data (Ooi Sze Wei D20191089706)
5.0 Kajian Lepas (Lim Miin Jia D20191089690 )
6.0 Dapatan Kajian dan Perbincangan (Li Yawen D20191090184 & Ooi Sze Wei D20191089706)
6.1 Demografi Responden (Yew Wei Min D20191089703)
6.2 Jenis Bahan dan Perkakasan yang Digunakan Di Pusat Sumber (Tan Khai Li D20191089707)
6.3 Fungsi dan Peranan Pusat Sumber (Afiqul Akmal bin Anuar D20182085927)
6.4 Impak-Impak Pengurusan Pusat Sumber (Ho Xiu Le D20191089692)
7.0 Rumusan (Liang Chen Chong D20191089725)
8.0 Rujukan (Liang Chen Chong D20191089725)
Tiada ulasan:
Catat Ulasan